Персональне навчальне середовище педагога (управлінця).
Веб 2.0: поняття, загальна характеристика, класифікація
Завдання 1.
1. Переглянути запис вебінару "Навчання протягом життя", який розміщено у сервісі EDpuzzle (проводився 01.02.2016). Треба увійти до сервісу з використанням облікового запису на Google, переглянути відео та відповісти на запитання, які позначені зеленим кольором на стрічці часу відеозапису.
2. Переглянути мультимедійну презентацію "Навчання протягом життя", ознайомитися з литературою, яку було використано для підготовки презентації (особливу увагу звернути на роботи Бугайчука К.)
3. Скористуйтеся сервісом Padlet, щоб висловити думку з приводу того, які вузли включатиме персональне середовище вчителя-предметника, вчителя початкових класів, управлінця, вихователя,спеціаліста навчального закладу. Зверніть увагу: управлінці, вихователі, спеціалісти та вчителі працюють на різних дошках!
Дошка Групи_1. Вчителі початкової школи, вихователі
Дошка Групи_2 Вчителі-предметники
Дошка Групи_1. Вчителі початкової школи, вихователі
Дошка Групи_2 Вчителі-предметники
Завдання 2.
1. Переглянути запис вебінару "Соціальні сервіси Web 2.0 та персональне навчальне середовище".
2. Познайомитися з матеріалами сайту Баданова О. "Веб-сервисы для образования"
3. В текстовом документі за допомогою таблиці, вставки фігур або СмартАрт зробити класифікацію сервісів Веб 2.0, які Ви використовуєте у власній педагогічній діяльності. Завантажити на Диск Google та надати доступ для перегляду модератору дистанційного курсу (samoilova655@gmail.com).
Спікер: Корнієць О.М., ст. викладач кафедри інформаційно-комунікаційних технологій в освіті ЧОІППО ім. К.Д. Ушинського
- ВЕБ-СЕРВИСИ ДЛЯ ОБРАЗОВАНИЯ. Сайт Александра Баданова (подборка из более чем 500 наименований веб-сервисов, которые можно использовать в учебно-воспитательном процессе)
- Яцишин А. В. ЗАСТОСУВАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ПОТРЕБ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Немає коментарів:
Дописати коментар