Про курс

Мета курсу «Персональне навчальне середовище педагога (управлінця)» – формування базових знань та навичок організації самоосвітньої діяльності на основі визначення власних потреб з використанням сучасних інформаційних технологій.


Завдання курсу:

  1. Сформувати уявлення щодо сучасних теорій навчання, базових понять курсу: "відкрита освіта", "навчання протягом життя", "коннективізм", "персональне навчальне середовище", "Веб 2.0".
  2. Опрацювати класифікацію ресурсів Веб 2.0, визначити групи ресурсів, які доцільно використовувати у власній професійній діяльності.
  3. Визначити найбільш відомі спільноти, соціальні мережі, які використовуються освітянами у професійній діяльності, для підвищення професійної компетентності; зареєструватися, створити профіль в одній з спільнот.
  4. Ознайомитися із сучасними засобами візуалізації інформації, навести приклади їх застосування в педагогічні та (або) управлінській діяльності.
  5. Навчитися працювати у спільному доступі із документом та таблицею Google, працювати у команді із використанням одного з різновидів «безкінечних дошок».
  6. Розробити власну модель персонального навчального середовища із визначенням персональних цілей, ресурсів, інструментів.
   Курс призначений для управлінців закладів освіти, вихователів дитячих садочків, вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, керівників гуртків позашкільних навчальних закладів та інших категорій педагогічних працівників, які володіють базовими навичками роботи на ПК. 
   Курс проводиться у дистанційній формі, розраховано на 4 тижні (6-8 годин роботи на тиждень). Зміст курсу складається з теоретичного матеріалу та практичних завдань. Для слухача курсу передбачено можливість опрацювання змісту курсу в оф-лайн та он-лайн режимі у супроводі тьютора. Завершується курс виконанням практичної роботи щодо формування власного персонального навчального середовища та його візуалізації за допомогою сервісів Веб 2.0.

Навчально-тематичний план курсу

ТЕМА Кількість годин
Лекція   
Практ  
Всього
1 Персональне навчальне середовище педагога (управлінця)
Ключові поняття й терміни: навчання протягом життя, персональне навчальне середовище, коннективізм, e-learning
1 2 3
2 Веб 2.0: поняття, загальна характеристика, класифікація 1 2 3
3 Веб 2.0 як інструменти побудови персонального навчального середовища




3.1 Візуалізація інформації засобами Веб 2.0 (мультимедійні презентації, інфографіка, інтелект-карти, скрайбінг тощо) 1 4 5

3.2. Робота в команді за допомогою сервісів Веб 2.0 (сервіси Google: документи, таблиці, малюнки; «безкінечні дошки» тощо) 1 4 5

3.3. Соціальні мережі та освітянські спільноти як складові персонального навчального середовища 1 3 4
4 Практична робота . Формування персонального навчального середовища

4 4

Всього годин 5 19 24

Немає коментарів:

Дописати коментар