Робота в команді за допомогою сервісів Веб 2.0.
Соціальні мережі та освітянські спільноти.
Завдання
1. Ознайомитися із записом вебінару з теми (приношу вибачення за якість звуку запису вебінару, переробити його поки що немає можливості)..
Зверніть увагу! По-перше, з вересня 2016 року сервіс Hangouts працює в режимі он-лайн конференцій лише через персональний канал на YouTube. По-друге, в Google-формах з'явилися нові опції: додавання зображень та можливість перевірити відповіді.
Детальніше про нове в сервісах Google - "Цифровий понеділок" від Віртуального університету (запис 19.09.2016)
2. Підготувати візитку "тріо" або "квартету" учасників дистанційного курсу за допомогою сервісу Google Малюнок (використати якомога більше інструментів). Надати доступ для samoilova655@gmail.com - редагування. Посилання для загального доступу розмістити у таблиці просування.
Натхнення вам у роботи над цим міні-проектом!
Зверніть увагу! Візитку необхідно підготувати, працюючи у спільному доступі. Один з вас бере на себе ініціативу, надає доступ до свого Малюнку, а кожен з запрошених презентує себе, додає будь-які елементи до спільної візитки.
На мою поштову адресу теж треба надати доступ для редагування, щоб я могла побачити внесок кожного до спільного продукту діяльності.Натхнення вам у роботи над цим міні-проектом!
3. Відвідати сайти, сторінки віртуальних спільнот.
3.1. В групі Google "ПНС_5" поділитися інформацією щодо відомих вам освітянських спільнот, порекомендувати цікавий освітянський досвід для ознайомлення слухачів курсу.
3.2. Стати учасником україномовної спільноти GEG "Навчаємось з Google", Поділитися повідомленням учасника цієї спільноти, яке Вас зацікавило (зробити репост).
И. Гарцев Как создать гугл форму
Рекомендовані джерела:
- Бугайчук, К.Л. Сетевые сообщества: подход к участию с позиций коннективизма. Электронный журнал "Социальный компьютинг", 2013/1(2), 76-82.
- Травкин, И. Ю. (2013). Персональные учебные сети и сообщество как содержание (видео)
- Ветвистая форма (от Бориса Ярмахова на Образовательной галактики Інтел)
Немає коментарів:
Дописати коментар